Palauttaa
Hyvityskäytäntö
Palauttaa
Siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että olet tyytymätön, voit palauttaa koko lähetyksesi (tai osan siitä) hyvitystä tai vaihtoa varten 30 päivän kuluessa vastaanottamisesta.
Huomioithan, että jälleenmyyjänä emme ole vastuussa palautuskuluista.
Palautuksen edellytyksenä on, että tuote on käyttämätön ja samassa kunnossa kuin se vastaanotettiin, sekä pakattu alkuperäispakkaukseensa.
Huomaa myös, että tietyntyyppiset tavarat ovat vapautettuja peruuttamisoikeudesta. Voit lukea lisää tästä yleisten ehtojen kohdasta 5.2 (poikkeukset eivät kuitenkaan koske tällä verkkosivustolla myytäviä tuotteita).
Lisäksi voit lukea lisää siitä, mitä valitustilanteessa sovelletaan, jos siitä tulee sovellettavissa olevaa.
Ennen tuotteiden palauttamista ota meihin yhteyttä saadaksesi oikean vastaanottajamaan osoitteen.
Palautukset (jos sovellettavissa)
Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, otamme sinuun yhteyttä ja vahvistamme, että olemme vastaanottaneet palauttamasi tuotteet.
Ilmoitamme sinulle myös, onko palautus hyväksytty vai hylätty.
Jos hyvitys hyväksytään, se käsitellään ja hyvitys lisätään automaattisesti luottokortillesi tai alkuperäiselle maksutavallesi tietyn päivien kuluessa.
Myöhästynyt tai puuttuva hyvitys?
Käy läpi seuraavat vaiheet:
Jos et ole vielä saanut hyvitystäsi, tarkista pankkitilisi.
Ota yhteyttä luottokorttiyhtiöösi, hyvityksen julkaiseminen voi kestää jonkin aikaa.
Ota yhteyttä pankkiisi, sillä hyvityksen käsittelyyn kuluu usein jonkin aikaa.
Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä vieläkään ole saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeemme kautta.
Varajäsenet (jos sovellettavissa)
Vaihdamme vain viallisia tai vaurioituneita tuotteita. Jos haluat vaihtaa tuotteen vastaavaan, ota meihin yhteyttä.
Vaihdetun tuotteen toimitusaika voi vaihdella asuinpaikastasi riippuen.
Rahti
Ilmoitamme sinulle sähköpostitse, minne palautus lähetetään (tämä tapahtuu, kun saat meiltä RMA-vahvistuksen).
Kuten edellä mainittiin, olet vastuussa tuotteen palautuskulujen maksamisesta.
Jos palautat lähetyksen, jonka kokonaisarvo on yli 50 euroa, sinun kannattaa harkita seurattavan lähetyspalvelun käyttöä tai mahdollisesti toimitusvakuutuksen ostamista.
Emme takaa, että saamme palautetun tuotteen.