Toimitus
Toimituskäytäntö
Toimitusaika
Tuote lähetetään varastolta asiakkaalle 1-3 arkipäivän kuluessa.
Toimitamme ja myymme tuotteita maailmanlaajuisesti, ja toimituksemme kestävät yleensä 8–25 arkipäivää. Viikonloppuisin tehdyt tilaukset pakataan ja lähetetään seuraavana arkipäivänä.
Toimituspäivät perustuvat arkipäiviin eivätkä sisällä viikonloppuja tai pyhäpäiviä. Erikoistilauksilla voi olla pidemmät käsittely- ja tuotantoajat.
Jos viivästyksiä esiintyy meistä riippumattomista olosuhteista (ylivoimainen este), kuten maailmanlaajuinen pandemia, emme ole vastuussa toimitusajasta johtuvista ongelmista. Odota enintään 30 arkipäivää ennen kuin otat yhteyttä asiakaspalveluun puuttuvasta tilauksesta ja annat seurantanumeron.
Jos sinulla on kysyttävää toimituksista, ota meihin yhteyttä sähköpostitse otsikolla "Toimitus", niin vastaamme nopeasti.
Tuotteet lähetetään suoraan kumppanimme varastosta parhaaseen mahdolliseen hintaan. Pidätämme oikeuden virheisiin kolmannen osapuolen logistiikassa. Tekemällä ostoksen meiltä hyväksyt kaikki tällä verkkosivustolla määritellyt ehdot. Siksi suosittelemme, että otat meihin yhteyttä etukäteen, jos sinulla on kysyttävää ostostasi. Jos sinulla on valituksia tai muita kysymyksiä, ota meihin yhteyttä sähköpostitse saadaksesi nopeimman mahdollisen vastauksen.
Pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta 20 euroa palautus- ja käsittelykuluista kaikista lunastamattomista paketeista.
*Toimitusaikamme ovat arvioita eikä niitä taata, ja ne voivat vaihdella sijainnistasi Suomessa riippuen.
Tuonnin arvonlisävero ja tulli
Se, että tavarat lähetetään suoraan EU:n ulkopuolelta toimittajaltamme, voi johtaa siihen, että joihinkin lähetyksiin sovelletaan tuonnin arvonlisäveroa ja tullimaksuja. Näin käy harvoin, mutta jos saat Postnordin kautta viestin tuonnin arvonlisäveron maksamisesta, ilmoita siitä meille, niin tutkimme asian.
Norjan tullin ilmoittama tullimaksu koskee tietyn rajan ylittäviä tavaroita.
Missä tilaukseni on?
Tilauksesi lähetetään kumppanimme varastolta 1–3 arkipäivän kuluessa*. Lähetämme sinulle toimitusvahvistuksen sähköpostitse, joka sisältää seurantanumeron ja toimitustiedot.
Jos et vieläkään ole varma, missä pakettisi on, lähetä meille sähköpostia, niin tukitiimimme voi auttaa sinua lisää.
*Suurten tilausmäärien aikana käsittelyaika voi vaihdella jopa 7 päivään; annettu aika on arvio eikä sitä voida taata.
Pakettiani ei voi seurata, mitä voin tehdä?
Saatuaan toimitusvahvistussähköpostin seurantakoodisi aktivoituminen voi kestää jopa 5–7 arkipäivää. Jos sinulla on edelleen ongelmia, ota meihin yhteyttä.