Yleensä
- Yleensä
nordic-puls.com ™ noudattaa kuluttajansuojalakia ja etämyyntilakia Suomen lainsäädännön mukaisesti. Jotta voit tehdä ostoksia meillä, sinun on oltava vähintään 18-vuotias tai sinulla on oltava huoltajan lupa.
- Tilata
Kun olet tehnyt tilauksesi, lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostiosoitteeseesi. Vahvistuksesta löydät kaikki tiedot tuotteista, hinnasta, laskutus- ja toimitusosoitteesta. Emme ole vastuussa toimituksista, joita ei voida toimittaa virheellisten tietojen vuoksi. Jos huomaat tilausvahvistuksessa virheitä, ota meihin välittömästi yhteyttä.
- Toimitus
Normaali toimitusaikamme on 8–12 arkipäivää. Huomioithan, että viikonloppuisin tehdyt tilaukset lähetetään aikaisintaan seuraavana maanantaina. Jos toimituksessa on viivästyksiä eikä pidemmästä toimitusajasta ole ilmoitettu etukäteen, ota meihin yhteyttä. Katso lisätietoja toimituksesta toimitustiedoistamme.
- Hinnat
Asiakkailta laskutetaan ilman arvonlisäveroa Suomen siviililain luvun 5 mukaisesti. Kaikki myymälän hinnat on ilmoitettu euroina ilman arvonlisäveroa. Klarnan kassalla hinnat saattavat sisältää arvonlisäveron, mutta asiakkaana sinulta veloitetaan arvonlisäveroton hinta. Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja toimittajien muutosten, hinnaston painovirheiden ja virheellisten tietojen vuoksi. Lisätietoja on toimitusehdoissamme.
- Peruuttamisoikeus
Kun ostat tavaroita verkkosivustolta, sinulla asiakkaana on lakisääteinen 14 päivän peruutusoikeus, joka alkaa tavaran vastaanottamispäivästä.
5.1 Kun käytät peruuttamisoikeuttasi
Sinun on ilmoitettava asiakaspalvelullemme, että peruutat ostoksesi. Viestissä on oltava nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi, tilausnumerosi ja mitä tuotteita palautus koskee. Sinun on palautettava tuotteet meille välittömästi ja viimeistään 14 päivän kuluessa ilmoituksesta. Olet vastuussa palautuslähetyksistä, toimituksesta ja tuotteiden kunnosta palautuksen yhteydessä. Tuotteiden on oltava hyvin pakattuja ja alkuperäispakkauksissaan. Pidätämme oikeuden vähentää käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden arvon alenemista vastaavan summan.
5.2 Peruuttamisoikeutta ei sovelleta, jos:
- Tuotteet, jotka on sinetöity terveys- tai hygieniasyistä ja sinetti on rikki.
- Tuotteet, jotka on sinetöity ääni- tai videotallenteilla ja sinetti on rikki.
- Räätälöidyt tuotteet, jotka on mukautettu tarpeidesi mukaan.
- Palvelut, jotka on suoritettu ja joiden aloittamiseen olet nimenomaisesti suostunut ilman peruuttamisoikeutta.
- Nopeasti pilaantuvat tuotteet, kuten ruoka.
- Ratkaise sanomalehtien tai aikakauslehtien lukumäärä.
Lisätietoja lakisääteisestä peruuttamisoikeudesta saat; https://www.forbrukerradet.no/ ja https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm
- Vaatimukset ja valitukset
Tarkastamme kaikki tuotteet ennen niiden lähettämistä sinulle. Jos tuote on vaurioitunut tai se on toimitettu väärin saapuessaan, olemme velvollisia sovellettavan kuluttajansuojalain mukaisesti korjaamaan virheen maksutta. Sinun on aina otettava meihin yhteyttä hyväksyntää varten ennen viallisen tuotteen palauttamista. Valitus on lähetettävä välittömästi vian havaitsemisen jälkeen.
6.1 Miten valituksen kanssa edetään?
Kaikista virheistä ja vioista tulee aina ilmoittaa asiakaspalveluumme ja ilmoittaa nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi ja tilausnumerosi. On tärkeää, että lähetät myös kuvia ja kuvauksen viasta. Jos katsomme, ettemme voi korjata vikaa tai toimittaa vastaavaa tuotetta, hyvitämme viallisen tuotteen hinnan sovellettavan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. Olemme vastuussa hyväksyttyjen valitusten palautuskuluista. Pidätämme oikeuden hylätä valituksen, jos käy ilmi, että tuote ei ole viallinen sovellettavan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. Valitusta tehdessämme noudatamme yleisen valituslautakunnan ohjeita, katso arn.se.
- Vastuunrajoitus
Emme ole vastuussa tuotteesta mahdollisesti aiheutuvista epäsuorista vahingoista. Emme ole vastuussa viivästyksistä tai virheistä, jotka johtuvat yrityksen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevista olosuhteista (ylivoimainen este). Näitä olosuhteita voivat olla esimerkiksi lakot, tulipalot, sodat, hallituksen päätökset tai toimittajien toimittamatta jättäminen. Emme myöskään ole vastuussa tuotteiden tai tuotteiden ominaisuuksien muutoksista, joita kyseinen toimittaja on muuttanut, tai muista tekijöistä, jotka ovat vaikutusmahdollisuuksiemme ulkopuolella.
- Tuotetiedot
Pidätämme oikeuden mahdollisiin typografisiin virheisiin tällä verkkosivustolla ja tuotteiden lopullisessa myynnissä. Emme takaa, että kuvat vastaavat tuotteiden tarkkaa ulkonäköä, koska värissä voi olla eroja näytön, kuvanlaadun ja resoluution mukaan. Pyrimme aina parhaamme mukaan näyttämään tuotteet mahdollisimman tarkasti.
- Henkilötiedot ja evästeet
Käytämme verkkosivustollamme evästeitä pääasiassa markkinointitarkoituksiin ja tallennamme myös henkilötietojasi voimassa olevan lainsäädännön (GDPR) mukaisesti. Voit lukea lisää tästä tietosuojakäytännöstämme.
- Muutokset yleisiin käyttöehtoihimme
Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia ehtoihin milloin tahansa. Ehtojen muutokset julkaistaan verkkosivustolla. Muutetut ehdot katsotaan hyväksytyiksi tilausten tai verkkosivustolla käyntien yhteydessä.
- Riita ja lainvalinta
Jos yrityksen asiakaspalvelu ja asiakas eivät pysty ratkaisemaan riitaa sovinnollisesti, asiakkaana voit ottaa yhteyttä Suomen kuluttajaneuvostoon, katso https://www.forbrukerradet.no/.
Muiden EU-maiden kuin Suomen asukkaiden valitukset tehdään verkossa Euroopan komission riitojenratkaisualustan kautta, katso http://ec.europa.eu/consumers/odr.
Riitatilanteissa noudatamme kuluttajaneuvoston tai vastaavan riitojenratkaisuelimen päätöstä. Näiden yleisten ehtojen tulkintaa tai soveltamista koskevat riidat tulkitaan Suomen lain mukaisesti.